Calitate

Tradiţie

Talent

Valori

Calitate


Stargate Crewing se angajează să mențină cele mai înalte standarde de calitate în furnizarea de servicii de personal de echipaj, aspirând să depășească așteptările clienților noștri într-o manieră consecventă și eficientă. În același timp, ne străduim să păstrăm aceleași standarde de calitate pentru toți navigatorii noștri și să le oferim toate oportunitățile pentru a își dezvolta cariera în timp ce navigă pentru armatorii noștri.
Fiecare angajament începe cu o înțelegere aprofundată a cerințelor de personal pe care le are clientul, astfel încât să ne putem asigura că obțineți serviciile pentru care plătiți. Personalul nostru posedă o gamă largă de abilități și cunoștințe, iar o înțelegere aprofundată a nevoilor ne ajută să personalizăm cel mai bun pachet posibil pentru fiecare armator. Serviciile noastre de personal se concentrează pe toate aspectele ciclului de viață al recrutării, inclusiv anunțul pentru posturi vacante, reținerea echipajului și gestionarea grupului de echipaj. Avem coordonatori de echipaj cu experiență ce lucrează non-stop pentru a menține flotele armatorilor noștri în mod adecvat cu personal calificat, reducând astfel șansele de accidente în marș datorate erorilor umane.
Angajamentul nostru fără compromisuri față de standardele de calitate mai înalte a asigurat o rată mai mare de reținere a echipajului și o loialitate excepțională a echipajului din partea majorității navigatorilor noștri. Mulți dintre ofițeri ne-au fost alături din cadeție și nu au uitat dăruirea și sprijinul pe care l-au primit în construirea carierei lor. Astăzi avem unul dintre cele mai mari eșantioane dedicate pentru echipaj de pe piața noastră, cu acces facil la sute de navigatori care sunt pe poziții să vină să lucreze cu agenția noastră.
Sistemele și prioritățile noastre de calitate continuă să evolueze odată cu schimbările din industrie și starea economiei maritime. Cu toate acestea, ne-am menținut obiectivele de calitate pentru a ne concentra pe patru domenii principale ale personalului echipajului – recrutare, remunerare, formare și evaluare.
Obiectivele noastre de calitate sunt:
- Să ne asigurăm că echipajul este bine calificat și instruit corespunzător pentru locul de muncă și că acesta este responsabil din punct de vedere profesional;
- Să actualizăm criteriile de selecție și recrutare și să le aliniem la cerințele companiei;
- Să menținem un eșantion național, diversificat, de navigatori în România pentru toți clienții noștri;
- Să comunicăm deschis, onest și frecvent, astfel încât clienții și echipajul să poată lua decizii mai bine informate;
- Să înțelegem obiectivele operaționale și de siguranță ale clientului și să informăm echipajul în acest sens;
- Să ajutăm clienții să înțeleagă piața din România și toate regulile și cerințele de angajare a echipajului local;
- Să încurajăm obiectivele de învățare pe tot parcursul vieții pentru toți navigatorii noștri și personalul de birou, astfel încât să putem evolua și ține pasul cu schimbările.